Re: Kabelek - klopoty

Autor: Mariusz Gorczyński (otaku_mg_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 11:44:02 MET DST

mortar napisał(a) w wiadomości: <35A28EBC.476D192F_at_polbox.com>...
>Mam problemy z polaczniem przez kabel szeregowy
>Ustawienia OK.
>Kabel OK.
>Testowane programy : NC , Polaczenie bezposrednie w Win95 , interlnk ,
>gry.....
>i nic ....
>obydwa komputery ustawione na ten sam port
>W czym moze tkwic problem

Mam identyczny problem.
Kabel DB25 <--> BD25
                2 <--------> 3
                3 <--------> 2
                4 <--------> 5
                5 <--------> 4
               20<--------> 6
                6 <--------> 20
                7 <--------> 7
Tak połączyłem i sprawdiłem za pomocą elektycznosci ;)

Potem podłączyłem w obydwu kompach do com2 ustawionego na 2F8H IRQ 3 i NIC.
Potem, żeby tylko sprawdzić czy COM2 działa przełorzyłem ( w kontrolerze
kabelki) w obu kompach DB9( mysz) na COM2, a kabel na COM 1, bez zmiany
jakich kolwiek ustawień. Potem jeszcze bawiłem się długo i NIC.
Jednak tak sobie myśle, że może to jakaś nie kompatabilność bo w jedny był
UART 16550AF , a w drugim ( 486) UART 8250.
Spotkał się jeszcze ktoś z czymś takim.

Mariusz ' GiGi' Gorczyński

P.S. A tak wogóle to radze tobie kupic sobie sieciówkę i problem z głowy. Na
gełdzie w W-wie używany 3com można ( podobno) dostać już od 50 zł. Ja
przynajmnej tak robie z kumplami.

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl