Re: ELSA Victory Erazor czy STB Velocity 128?

Autor: Krzysztof Nowak (manson_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 23:55:29 MET DST

Na twoim miejscu wybrałbym Erazora - prywatnie mam Velocity i nie udało
mi się zmusić jej do pracy na oryginalnych sterownikach STB (może to
wina chipsetu płyty - Via VPX), więc w W95 chodzi na driverach Erazora.
Co do Elsy to może ona pracować nawet jako framegrabber, czy też
odbiornik teletextu.

Pozdrowienia
Krzysztof Nowak
manson_at_kki.net.pl