Re: i740+socket7 ciagle otwarta kwestia

Autor: Marek Pająk (marekpaj_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 23:35:31 MET DST

Granel napisał(a) w wiadomości: <6o374m$rls$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Chodzi, chodzi, tylko trzeba dokladnie przeczytac FAQ dotyczace i740 na
>stronie Epoxa i pojdzie , sprawdzone.

Przeczytalem - tam mowi sie o usunieciu konfliktow w windzie i widac , ze
ich panaceum jest bardzo stare - proponuja download via v2.2 - ja juz
daaaawno testowalem v2.4 (tu sie dopiero pojawia wzmianka o i740) , v2.6 (tu
niewiedziec czemu :) ginie ) i nic!
Ciekawe , ze sa madrzejsi od producenta chipsetow , ktory mowi , ze obsluge
i740 dopiero (co nie jest powodem do dumy) wprowadzil w MVP3 rev. CE

>Z tym , ze VIA poprawila blad chipsetu software'owo, nie wiadomo jak to sie
>ma do wydajnosci karty.

zaden software - nowy chipset !

to jest z VIA (chcesz to sprawdz !)
Q: Is my VP3 based motherboard compatible with the Intel 740 graphics
chipset?
A: The VP3 was designed and manfactured before the release of the i740.
Therefore the VP3 and i740 are incompatible as it would take a hardware fix
in either the VP3 or i740 to solve the incompatibility issues. VIA suggests
using an AGP card with a different vendor's graphics chip or upgrading your
motherboard to a VIA Apollo MVP3 (revision CE) based motherboard. Check out
our AGP card compatibility list.

Proponuje lekture ASUSA - tu poszli dalej oczerniajac Socket7+i740

Question:
Why doesn't the ASUS AGP-V2740 work with SP98AGP-X?
Answer:
ASUS-V2740 is based on the 82740 chip from Intel whom has hard-coded their
control program of 440LX and 440BX sets into the V2740 driver. All Socket-7
mainboards will have problems running the ASUS V2740 and other 740-based
graphics cards, since no chipsets working with Socket-7 typed mainboards
have AGP core-logic register level compatibility to the Intel 440LX and
440BX chipsets.

, ale chyba tez maja stare dane bo ... (patrz nizej)

>Granel.
>
>PS: kumplowi udalo sie zainstalowac i740 na plycie z chipsetem SIS'a

SIS daje pewne szanse posiadaczom plyt z ich chip'ami - proponuje upgrade
BIOS - producentom plyt glownych nie uzytkownikom , co jak widac nie jest
takie proste (proponuje lekture).

Q16: Is your SiS chipset not compatible with i740?

A: We have released one solution for Win95 to board maker, please contact
board maker to get "New BIOS". Please use this new BIOS and SiS AGP V1.2
driver to test this issue again.

 pozyjemy - zobaczymy (rozwiazanie czy proteza ?)

ALI - milczy (albo jest problem albo nie - na dwoje babka wrozyla).

Wobec powyzszych bede musial zaczac wierzyc w cuda (bo przeciez niektorym
chodzi)!

Marek Pająk
marekpaj_at_polbox.com