Re: Overclocking Celerona

Autor: Bartosz Jurewicz (jurewicz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 21:35:42 MET DST

On Thu, 09 Jul 1998 15:09:42 GMT,
phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen) wrote:

>Jak to niewiadomo?
>Przeciez ponoc i Abit i Asus chadza bezprblemowo do conajmniej 3xxmhz

 Chodza bezproblemowo do 400 ( ew 450 ) Mhz na P2.
Nie chodzi mi o czestotliwosc , a o rozpoznanie
procesora. Plyty 100 Mhz ( BX ) zostaly stworzone
przede wszystkim dla procesorow P2 350, 400 i
wyzej. Obsluguja tez slabsze P2. Ale P2 to nie
Celeron. Sam fakt, ze Celeron pracuje na Slot 1
nie oznacza, ze Bios plyty BX go zobaczy
Adaptacja plyt BX do obslugi Celerona to
downgrade, umozliwienie pozniejszej rozbudowy
komputera, bo Celeron nie zostal stworzony do
pracy ze 100 Mhz " od urodzenia ", chociaz dziala
z ta czestotliwoscia i to calkiem dobrze. Poza tym
" pewnosc " dzialania to zaleta plyt markowych, a
wiec drogich. Ja mialem na mysli plyty tansze,za
ok.530 zl.

  jurewicz_at_kki.net.pl
     UIN:15052351