Re: karta i740 i p造ta na MVP3

Autor: Granel (granel_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 21:13:58 MET DST

Ja mam plyte na MVP3 i karte i740 i chodzi bez uruchomienia USB, tylko
trzeba sciagnac najnowsze drivery do AGP i karty graficznej z Epoxa i
ewentualnie podmienic BIOS na nowszy ( ale nie jest to konieczne, jak
przeczytalem zmienia to tylko ustawienia domyslne, zeby chodzil na tym i740,
ale mozna samemu to ustawic, tam jest wszystko opisane). Acha, ja nie mam
tego najnowszego chipsetu MVP3CE tylko CD, bo na CE to ma chdzic bez zadnych
problemow.
Karta wydaje sie, ze ma tylko 4MB pamieci , a nie jak podaja 8MB (tak
przynajmniej pokazuje Sandra, Video Total Memory 4MB, ponizej jest cos
takiego: Video Shadow Memory 8MB, nie znam sie na tym, wiec nie podejmuje
sie tego wyjasniac).
Dziwne tez jest, ze karta pracuje na przerwaniu ( uaktywniona w BIOS'ie
opcja IRQ on VGA).

Granel.