Re: Smieci w W95

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 18:28:23 MET DST

>Czy nie posiada ktos (lub wie skad sciagnac) programiku, ktory
>"sprzatalby" smieci po instalacji roznych innych programow?
>Zwlaszcza te starsze zostawiaja mnostwo dziadostwa, ktorego
>ciezko sie pozbyc. Czesto tez sie zdarza, ze po deinstalacji
>zostaja takie smieci. Jakby ktos wiedzial cos na ten temat
>prosze o maila.

Jest kilka takich programikow, monitoruja instalacje
i tworza wlasne logi dzieki ktorym mozna pozniej usunac
"smieci" pozostaione przez inna aplikacje ...

ja urzywam i polecam cleansweep'a 95 oprocz deinstalacji
mozna nim zrobic jeszcze kilka ciekawych rzeczy:
przeniesc program juz zainstalowany do innego katalogu w
obrebie wlasnego kompa,
jw tylko na inny komp,
zrobic backup juz zainstalowanego programu ....
itp .... mozliwosci jest wiele ale ja urzywam go wylacznie do
deinstalacji :))) ....

/====== Tomasz Stiller =======\
| e-mail: kaszel_at_priv.onet.pl |
\===== ICQ UIN: 2180976 ======/