Re: problem z numerem 0202122

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 12:19:45 MET DST

Witam

>Chetnie dowiem sie, jaka zawartosc
>"modem.log" maja inni uzytkownicy USR Sportsterow Flash x2 .

U mnie patrząc na ostatnie wpisy zawsze jest Error-control on i Data
compression on, (mam Sportster 56000 Flash EXT) natomiast dzieją inne jaja,
jak łączę się w dzień to potrafi mnie rozłączyć po 6 a nawet czasami po 2
minucie, co ciekawsze telepies przestaje wysyłać mi dane zawsze po ok 10 sek
po przekroczeniu granicy następnego impulsu, coś tu jest nie tak.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_kki.net.pl
UIN 6477467