Re: Seagate i VIA VP3

Autor: Jacek A. Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 12:41:02 MET DST

-----Original Message-----
From: Krzysztof grodek <kgrodek_at_datrontech.com.pl>

>ale co z moim starym, 5V Seagate? Czy ktos wie jak to jest z nie TX-em, np.
>VIA VP3 i MVP3? bedzie chodzil czy nie?
>Za rady typu kup nowy bo lepszy z gory dzieki--

Jesli chodzi o chipsety nie-intelowskie, to ja juz naprawde nie wiem :)
Ale wydaje mi sie ze na 50% te takze beda sprawiac problemy.
Sprobuj sprawdzic na stronach producenta chipsetu, lub na stronach
producentow plyt glownych z tym chipsetem. (Epox, Asus)
Pozdrawiam

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl