Re: Nagrywarka CD-R

Autor: Rafal Skrzek (rafik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 09:05:16 MET DST

Dobra tylko to nie jest takie proste: to nie jest moj prywatny sprzet tylko
ogolnego stosowania w pracy i jesli juz mam do niego dostep to chcialbym z
niego moc czasem skorzystac. Drugim problemem jest fakt, ze koledzy kozystaja
z niego i zawsze kozystali bez zadnych problemow. Meczy mnie pytanie dlaczego
u mnie tak sie dzieje co jest zle ? Czy aby na pewno program?