Re: Kabelek - klopoty

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_ucts.uni.torun.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 08:47:08 MET DST

mortar wrote:

> Probowalismy wszystkiego COM2-COM2, COM1-COM1, COM1-COM2 i
> odwrotnie (choc to raczej nie zadziala). Probowalismy z modemem i
> bez. Doslownie wszystko. 3 komputery, 2 kable, wszystkie mozliwe
> konfiguracjie i nic. Co jest ?!?

Moze najpierw przetestuj za pomaca myszki (w czystym DOS-ie), czy COM-y
sa sprawne (driver myszy ma odpowiednie opcje i pozwala ja zaintalowac
zarowno pod COM1 - domyslnie- jak i pod COM2). Potem zajrzyj do helpu
DOS od wersji 6.xx, gdzie znajdziesz rozrysowany uklad polaczen kabelka
i porownaj ze swoim. Ten opis jest w ktoryms z hasel dot. interserv lub
interlnk. Ew. sprobuj wlasnie za ich pomoca polaczyc komputery. Jesli i
to zawiedzie, to nie mam pomyslow!