Re: BTC BCD 20XB UDMA ?

Autor: Marek Pająk (marekpaj_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 02:14:13 MET DST

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...

>Możesz na jednej szelce podpiąć CDeka i twardziela UDMA .... (Co daje
>sprzedawcom typu Vobis i inne takie oszczędność szelki ...)

Niestety jestem zmuszony do takiego polaczenia (nie z oszczednosci
bynajmiej ) , gdyz na drugim kanale jako master pracuje nagrywarka.
W tym ukladzie sensowniejszej kombinacji nie ma , tylko trace transfer z
dysku UDMA + CDROM PIO4 - szkoda!.

Jak sie zdenerwuje , to przepne CDROM do nagrywarki PIO3 i nie zmarnuje paru
plyt , to moze tak zostawie.

P.S.
ogladalem dzisiaj LG32x - fajny , ale PIO4

Marek Pajak
marekpaj_at_polbox.com