Re: Dyski IBM

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 14:42:15 MET DST

Czesc

> Witam!
> poniewaz uzytkuje 2 dyski IBM od ponad pol roku, namawiam do ich zakupu.
> Zalety to:
> 1. bardzo cicha praca

Wogole slychac?

> 2. Duzy transfer i krotki czas dostepu miedzysciezkowy

Jaki transfer?(konkretnie)

> 3. UDMA (tylko w modelach o symbolu DHEA

Jakie to ma znaczenie w praktyce?

> 4. Brak jakichkolwiek problemow :-))

Jakie sa pojemnosci tych "dobrych , szybkich i cichych dyskow?

Czy sa jakies w okolicacj 3 Giga?

Bo szukam dysku o wspomnianych wyzej zaletach, ale tak do 900zl...

Poza tym mam dwa Seagaty na sprzedaz.. jak ktos zainteresowany to na
priva :)

pozdr

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/