Re: i740+socket7 ciagle otwarta kwestia

Autor: Marek Pająk (marekpaj_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 01:43:06 MET DST

Jacek A. Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<008d01bda9f1$00c40220$79fa74c3_at_jdabrowski>...

> [...]

Jesli mowimy o AGP i S7 sila rzeczy mowimy o nieintelowskich chipsetach.
Co do VP3 to ktos sie zaklinal , ze chodzi i po dlugiej wymianie
korespondencji nazwal mnie niedowiarkiem (natomiast z VP3 mam odmienne
doswiadczenia - owszem chodzi , do zwisu !).

Marek Pająk
marekpaj_at_polbox.com