Powtorka z podkrecania

Autor: Cezar (cezar_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 22:02:59 MET DST

Testowałem to jeszcze na Intelu166MMX ale skurczybyk ma blokade i chodzi
na plycie
tylko x2,5. Na 2,5x83=210 chodzi cały dzien i nie protestuje.
Jesli chodzi o ten moduł (pompę cieplną) to kwadrat wymiarami podobny do
procka
grube na jakies 3mm. Ja podłaczylem to pod zasilacz w komputerze pod 12V
i wstawiłem miedzy procek a radiator. Prądu ciągnie jak cholera, na
mierniku dalo jakieś 3,5A
co przy 12V dało by ponad 40W. Jaką to ma sprawnosc cięzko
powiedziec-pewnie niewielką. Co do zakupu to przyslal mi kumpel z jusa,
cena stosunkowo wysoka przy małych ilościach wychodzi po jakies
kilkadziesiąt zl/sztuka. Jeśli ktos zainteresowany to
prosze na priva.
Jesli są jakies pomysly jak to jeszcze inaczej wykorzystac byłbym
dzwięczny.

Wytrych