Re: jeszcze microsoft

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 07 Jul 1998 - 19:51:02 MET DST

On 1998-07-06 Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org said:

>c> I to wystarczy poniewaz do portu (RS232/V24,V.35) moge podlaczyc
>c> dowolny modem wyposazony w takie zlacze oraz modemy wykonane
>^^^^^^^^^^^^^^
>c> wedlug odpowiedniego standardu CCITT (ITU-T) beda sie ze
>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>c> soba komunikowac
>Beda?

A widziales takie co nie beda? Mam takie
stare wynalazki TRICOM Line driver do laczenia
po 4-ro drucie, ktore standardowe maja tylko
zlacze RS232 natomiast protokol po drucie
proprietary i tez mozna je wykorzystac do
laczenia PC'tow.

>wedlug jakiego "standartu" skoro nawet Hayes-command NIE JEST
>standartem ITU-T, a aby sie skomunikowac musisz _najpierw_
>skonfigurowac modem, dial'nac albo ustawic na dzierzawe itp...
>Ile modemoww na rynku potrafi gadac w ITU-T V.25b?
>Gdzie widziales _konfinguracje modemu_ w V.25b?

Widzialem, widzialem ... Motorola CODEX ma takie mozliwosci
A w ogole to co sie uczepiles komend? Co one maja do
standaryzacji? Od tego jest instrukcja aby wiedziec jakie
komendy wydac zeby uzyskac pozadany skutek. Standaryzacja
obejmuje zlacza i protokoly i to wystarcza a modem moze byc
konfigurowany DIP switch'ami jak owe TRICOM'y ...

>Cos duzo tych wyjatkow w tej _rzekomej standaryzacji_ modemow...

"Rzekomi" to sa uzytkownicy co nie potrafia
przeczytac instrukcji :-((( i "system Windows",
ktory ich usiluje w tym wyreczac zreszta bardzo
nieudolnie niestety.

>pececie"... Specyfikacja _peceta_ obejmuje AFAIR Timer(Clock$), FDC,
>HDC, gameport, console, com's i lpt's.
>Modem w tym zestawie jest "standartem" _co najwyzej_ w takim samym
>sensie jak _joystick_ albo _zlacze_ karty ISA :)

Modem moze i nie jest standardem ale port jest
a w koncu modem komunikuje sie z PC'tem przez ow
standardowy port ???
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive