Instalacja modemu

Autor: Mariusz Mycielski (mariuszm_at_silesia.top.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 19:45:40 MET DST

Prosze o pomoc:
kolega kupil modem Zoltrix V34+ Internal, zainstalowal pod Win95 sterownik,
ustawil port na COM3. W Control Panelu->System->Manager urzadzen i Modem
pisze, ze urzadzenie dziala poprawnie, nie ma tez konfliktu przerwan itd.
Problem w tym, ze przy wywolaniu polaczenia z Dial-Up Networking wyswietla
sie messagebox "Komputer nie otrzymuje odpowiedzi z modemu".
Ja mam inny modem, nigdy nie mialem problemow i trudno mu pomoc, a chlopak
bardzo chcialby podlaczyc sie do Internetu.

Dzieki z gory

Mariusz