Re: Seagate i VIA VP3

Autor: Krzysztof grodek (kgrodek_at_datrontech.com.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 17:51:28 MET DST

moze nie chodzic (dobrze.) w Tx cos pokabinowali z napieciem (obnizyli). sam
mam st31720 i nie wiem co dalej. segate zrobil "nowe" dyski -zwą sie st31722
i zdaje sie zielona nalepke "multimedialny". Stary dysk dziala na granicy
czulosci - jak to na granicy jeden ok a drugi.... chyba pisal ktos o tym w
chipie z tego roku
jeden fachman radzil by formatowac i instalowac gdzies na Vx a potem do domu
:)
Takze pisze sie na doswiadczonych. Bo.... czy bedzie współpracował z VIA VP3
( z mvp3 bo lepsze agp)

--
kgrodek_at_datrontech.com.pl
A kto Ci powiedzial ze z TXem nie pracuje??? U mnie kiedys takie cos