Re: Pomarańczowy przewód we wtyku zasilającym do p

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 12:53:08 MET DST

On Tue, 07 Jul 1998 09:04:55 GMT, "Michał Chrystianowicz"
<titus_at_priv.onet.pl> wrote:

>Czy ktoś może wie dokładnie do czego ten przewód jest, czy jest to jakieś
>specjalne wejście sygnałowe czy może pomiarowe.
>Poza tym czy współczesne karty ISA dalej potrzebują napięć -5V i -12V (np.
>modemy czy karty TV)

 O ile mnie pamiec nie myli pomaranczowy to "power good" - pojawia sie
na nim napiecie, gdy juz "power" z zasilacza zrobi sie "good" :) - po
tym plyta sie orientuje, ze pozostale wyjscia juz sie ustabilizowaly.

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl