Re: VIA Apollo 3 i Riva128

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 12:35:57 MET DST

Michal Malanowicz <michal_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<jkao1.837$SK1.199609_at_news.tpnet.pl>...
> Cze!
> Mam taki problem, ze po wsadzeniu
> do plyty (FIC na VIA Apollo 3) karty Diamond
> Viper 330 (Riva 128, PCI) wszystko chodzi pieknie
> dopoki nie uruchamiam czegos, co wykozystuje
> OpenGL lub Direct3D.

Prawdopodobnie zmieniles plyte bez reinstalacji Windozy i
dograles patche ?? Mialem ten sam problem.
Rozwiazaniem jest reinstalacja sterownikow do karty i DirectX.
Najlepiej zmienic na standard VGA PCI i wyciac z Windows/system
pliki zaczynajace sie na STB*.* i NV3*.* Ja usunalem tez z
rejestru wszystkie odwolania do STB i Nvidia Corp ale nie musi
to byc konieczne.

Aha Sustained 3T write w BIOSIe musialo byc na Enabled bo
inaczej karta miala problemy w Quake i FR.

Pozdr

--
zonzi_at_friko3.onet.pl