I740 czy RIVA 128 (ZX)

Autor: wa7 (jlange_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 10:32:43 MET DST

Planuję kupić kartę graficzną i waham się z jakim ma być procesorem
graficznym?

Może ktoś wie która jest w praktyce szybsza i obsługuje więcej funkcji 3d,
ewentualnie ma lepszy (szybszy OPEN GL)

Szukałem trochę po WWW producetów i różnie z nich wynika (w teorii). Np u
DIAMONDA (mają takie i takie karty) lepszy jest i740 (dużo lepszy).

Ciekawy jestem jak wygląda to wpraktyce np Quake 2, Turok itp

Ciekawi mnie też jak można sprawdzić ile na danej karcie wyciąga Q2, Turuk
itp. Mam w pcecie karte diamonda SII S220 i chcę zmierzyć na niej i na nowej
ile wyciągają fps.

jlange_at_kki.net.pl