Re: Uwaga

Autor: GwozdZ (gwozdz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 08:21:44 MET DST

Tadesz Chelkowski napisał(a) w wiadomości: ...
>Konta pocztowe, strony www pod wybranym adresem, tani sprzet komputerowy.
>www.panoramix.net.pl
Hmmm..... po co mi tani sprzet komputerowy, skoro [cytat]:
"Aby zaistnieć na stronie WWW, nie potrzebujesz mieć nawet komputera. Dane
umieścimy na naszym komputerze, pod wybranym przez Ciebie adresem"
a poza tym
"Dzięki nam otrzymasz adres e-mail, tak abyś mógł otrzymywać i wysyłać listy
pocztą elektroniczną."
"W cenę każdej zakupionej u nas usługi wliczony jest, krótki instruktaż, a w
przypadku wątpliwości lub problemów zawsze możesz zadzwonić, wysłać e-mail"
Rozumiem wiec, ze komputer mi nie jest potrzebny, tylko przychodze do Was z
kartka na ktorej jest napisana tresc wiadomosci, Wy ja wklepujecie i
wysylacie z mojego konta. Calkiem fajnie, zaoszczedze na sprzecie :)))
Tylko w takim wypadku - NTG :))))

Pozdrawiam
GwozdZ