Windows 98 a 95

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 23:38:41 MET DST

Posiadam komputer iP200MMX, plyta HX Soyo 256kb, 32 EDO, 2,5 GB i 850,
CD-ROM 24x, CD-R Mitsumi 2801TE, Virge 2MB, Skaner Mustek 600 II CD,
HP 690c+, modem Zoom v.34 28.000

Na tym wszystkim chodzi sobie OSR2 PL - optymalnie skonfigurowany -
zainstalowane wszelkie mozliwe poprawki i fix'y. Korzystam gl. z
okienek - z DOS'u wogole ... W windzie korzystam glownie z Office 97,
Corel 7 oraz nagrywam sporo plytek ... a dotego rozne inne programiki
np.: do obrobki zdjec, ORC itp.Spodobal mi sie NU 3.03 i dodal mi kopa
w windowsach - ale nie do konca ....

Ale do rzeczy. Wszyscy pisza jaki jest to waspanialy system te
Windowsy 98 - ze sie nie wiesza i jest oh, oh i nie widza ludzie "blue
scren'a" ;D Wiem ze jest jeszcze za wczesnie na dokladne opinie, ale
nikt o jednej rzeczy nie mowi i nie pisze (w gazetach i na necie) -
wymagania sprzetowe !!!! Jesli dobrze rozumiem ze Win98 to prawie ten
sam manewr co bylo w przypadku wypuszczenia po Win 3.0 Win 3.1. System
powinien miec takie same wymagania a nawet chodzic szybciej (np.:
dzieki obsludze MMX - ale jestem ciekawy jak to dopala system?).
Czy programy dzialajace w Win95 OSR2 beda dzialaly w Win98? - glownie
chodzi mi o NU 3.03 i inne.

Czy jest prawda ze win98 instaluje sterowniki nie dla producenta karty
tylko dla chipsetu jaka dana karta posiada? Jesli tak to wg. mnie
powinno to spowalniac niektore produkty ;(. A co z upgrade poprzez
internet - czy mozna sciagac sterowniki bez "oporow" - czy trzeba sie
rejestrowac i inne cyrki robic by sciagnac latki i najnowsze
sterowniki z seeidow M$ do szklarni.

Czy przy takiej "wspanialej" konfiguracji hardware i software (fix'y i
pathe) mojego komputera jest sens przesiadki na Win98 PE czy lepiej
poczekac na polska edycje lub nawet do pojawienia sie specjalnych
wersji Offica i Corela pod Win98?

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-