Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 15:25:04 MET DST

slawomir napisał(a) w wiadomości: <01bda8da$10416520$c84e7a80_at_mycomp>...

>Slayer <slayer_at_box43.gnet.pl> wrote in article
><6nq67k$7qi$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>Po co ci word + excel?
>Nie wystarczy wordpad albo ms works zwykle dodawane
>za darmo do komputera?

Dodawane do Windows 95 , ktore kosztuje!
Zreszta teraz napisac ladna przce magisterska z wykresami , schematami ,
rysunkami itp. , trzeba miec cos lepszego niz wordpad.
Za ms works tez trzeba placic ( tylko 140 PLN , ale zawsze)

>Sprzedaja gdzies komputery bez OS?

W prywatnych firmach trzeba osobno placic za Windowsa 95.

Jezeli ty kupujesz komputery w Adaxie lub Optimusie
 to moze i masz system "za darmo"
Popatrz tylko ile taki system jest drozszy od zwyklego skladaka.

>Po co Ci on?

Ja jestem przyzwyczajony do robienia niektorych operacji dyskowych przy
pomocy nortona. Dotego czasami korzystam z gier dla DOS.
Wole je puszczac z DOS a nie z okna w Windozie.
Dlatego chce miec NC.

>A jak "przecietnemu Polakowi" nie starczy na samochod to moze Niemcowi
>ukrasc?

Nie samochod!
Moze zato :
- radio i glosniki
- alusy
- siedzenia
- lusterka
- znaczek mercedesa

Tyle ze Polak nie bedzie tego kradl tylko sobie skopiuje.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"