Re: Emulator 3Dfx - czy cos takiego jest ???

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 17:07:43 MET DST

Nie wiem gdzie to można ściągnąć, ale ten programik nie emuluje samego 3Dfx
tylko pozwala na uruchomienie gry wymagającej dopalacz bez niego. Grafika
jest wtedy denna jak na atari...

          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
Tylko windą - w bok ???
Marek <marek77_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<359f7677.1255378_at_news.lublin.pl>...