Re: SB AWE 64-dlaczego?

Autor: Paweł Ignatowicz (ignat_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 16:07:27 MET DST

Krzysztof Goworek napisał(a) w wiadomości:
<6nqj4f$6v4$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>ozitw_at_friko3.onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<6noqas$aa5$1_at_rekin.onet.pl>...
>Moze konflikt przerwan ?
>--
>| full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer |
>| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |
>|_____________________________________________________________________|

Coś mi się wydaje, że nie jest to konflikt przerwań. Sam mam modem Zoltrix
56000 i na początku miałem podobny problem. Jak go rozwiązałem? Przełożyłem
modem do innego wolnego slotu. Po tej operacji troszkę się polepszyło, ale
nie do końca. Jak się po wielu próbach okazało pomogło ustawienie głośności
w mikserze CD na zero, zrestartowanie komputera, włożenie muzyki z kompaktem
i ponowne podniesienie głośności CD (tym razem do optymalnego dźwięku
wystarczyło ustawić suwak głośności CD na ok 10% - wcześniej do takiej samej
mocy dźwięku musiał być ustawiony na ok 60%). W chwili obecnej rozkoszuję
się brakiem trzasków. Pozdrawiam.

Paweł Ignatowicz
e-mail:
ignat_at_friko5.onet.pl