Modem z USA nie chce współpraować

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 13:44:25 MET DST

Siostra przyjechała z USA z pecetem (Win 95 OSR ver. amerykańska). Ma
zainstalowany modem. Używała go do łączenia się z AOL. Jak dałem
wszystkie ustawienia Dialup do TPSA takie jak u mnie łącznie ze skryptem
(całość skopiowana z foldera DialUp), to modem się dodzwania, zaczyna
szumieć, wydaje dwa charakterystyczne "brzęki" i cisza. Po około 30 sek
jest komunikat, że serwer rozłączył połączenie. Dzwoni z 723 (Warszawa).

  Na razie nie robiłem większych testów (dzwonienie od niej innym
kompem, lub jej z innego telefonu). Może ktoś coś podobnego widział i
może coś zaradzić. odawiam się, że to jest przyczyna innego ustwienia
modemu, ale nie wiem gdzie.

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski