Re: Karty 3D - Jaką kupić

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 13:26:47 MET DST

Dnia 6 Jul 1998 05:31:37 GMT, "Banan" <jarban_at_kki.net.pl> napisał:

>Bzdura.

Oczywista prawda.

>Coz.... gdy sie robi chipset do 2D a okazuje sie on tak szybki, ze
>spokojnie wspiera tez 3D, to co sie dziwisz...

No nie... tutaj to normalnie ROTFL :))))
Panowie z Matroxa slyszycie ??? Macie najlepsze na swiecie 2D wiec
mozecie sobie darowac dobre 3D w G200 przez nastepny rok ;>>>

Juz wczesne wersje G200 wyprzedzaly o mile Rive128/ZX w benchmarkach
3D.
A te palanty z nVidii dopiero gdzies po roku istnienia karty na rynku
wypuscili cos na ksztalt dobrych drajwerow...

>Nie doceniasz Rivy w 2D.

Zgadza sie. Tu i tylko tu Riva jest dobra. W 3D pewnie bedzie dobra
TnT, ale jak to zawsze bywa u oszustow z nVidii ostatnio podnosza sie
glosy, ze TnT nie bedzie szybsza 3x od Voodoo2.. Ba, nie bedzie moze
nawet w ogole szybsza od V2 :)))

I tak moje pozyjemy, zobaczymy ciagle sie aktualizuje :))))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl