Chipset PERMEDIA

Autor: Jacek Kuchta (jacekk_at_atos.warman.com.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 12:15:14 MET DST

Hej,

czy ktoś z Was miał do czynienie z kartš na chipsecie PERMEDIA. Chipset
jest 3d labs. Dostałem takie cudeńko (4 MB z możliwościa upgradu do 8
MB). Jeżeli dobrze pamiętam nazywa się to PERMEDIA 3000. Ma to jakieś
wewnętrzne funckje do Direct 3D, Open GL. Za bardzo sie na tym nie znam
- nie wiem jak to wszystko poustawiać, aby było dobrze (najlepiej) :-)

Może ktoś z Was mógłby mi powiedzieć coś więcej, z góry wielkie dzięki.

Jacek