Nagrywarka CD-R

Autor: Rafal Skrzek (rafik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 09:50:29 MET DST

Pilnie potrzebuję pomocy!!!
Posiadam nagrywarkę SCSI Yamacha CDR400tx i mam duży problem z
nagrywaniem płytek. Korzystam z oprogramowania WinOnCD czy coś takiego.
Przy każdej próbie nagrywania odpalam płytę. Mój PC to Pentium 133MHz 24
Mb RAM-u (posiadam także dysk twardy SCSI, może to jest problemem-ale
chyba nie). Kto wie jaka może być tego przyczyna ?
Acha! próbowałem także podpinać nagrywarkę do kolegi komputera. On
posiada chyba Pentium 166 lub 200 MHz i 24 MB RAM i już bez dysku SCSI.
Efekt jest podobny tyle, że kilka razy udało się nagrać. Próbowałem też
nagrywać na 486 DX 4/100 z16 MB RAM-u i muszę powiedzieć, że efekt był
najlepszy, bo na 4 płyty odpaliłem tylko 1 szt. Kto mi pomoże, bo już
nie wiem gdzie szukać wady czy w komputerze , nagrywarce czy może jakiś
zły kontroler SCSI? Dodam, że nagrywarka pracowała do tej pory w innym
biurze (i czasem jeszcze pracuje) bez zarzutu.
Błagam o pomoc. Co z tym fantem zrobić?