Re: SCSI czy IDE?

Autor: Zibi (zpanek_at_obr.tarnow.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 08:45:45 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl <roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
napisał(a) w artykule

Moim skromnym zdaniem inwestowanie w SCSI ma sens gdy w systemie oprócz
dysku będą jeszcze działały inne urządzenia SCSI, np. skaner czy
nagrywaczka albo streamer. Albo więcej dysków. Dla samego dysku SCSI jest
to dość kosztowna inwestycja. Obecnie dyski IDE oferują porównywalne
wydajności z dyskami SCSI. Zresztą ogólana wydajność systemu zależy jeszcze
od wielu innych czynników: konfiguracja, reszta bebechów itd.

--
Zbigniew Panek ( zpanek_at_obr.tarnow.pl )