Re: Overclocking Celerona

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 21:14:22 MET DST

Bartek Jurewicz napisał(a) w wiadomości:
<359fc641.2626136_at_news.task.gda.pl>...
>Przepraszam jesli temat byl juz poruszany i zasmiecam grupe.Mam pare
>pytan:
>Jak to jest , ze Celeron chodzi z plytami BX ( 100 Mhz ) ? Czy on nie
>byl przeznaczony do plyt EX ( 66 Mhz ) ?

Plyty EX zostly sworzone specjalnie dla Celerona by zmniejszyc koszty
komputerow.

>Czy mozna go mocno podkrecac
>( np do 400 Mhz ) bez chlodzenia. W sprzedazy nie widze wersji BOX
>ktora podobno ma od razu wentylator. A moze chlodzenie trzeba
>"dorobic" samemu ?To moze byc problem, bo chlodzenie do P2 jest > o ile
wiem inne.

Celerona ( w wiekszosci przypadkow) mozna podkrecic
 na wiecej niz 400. ( mojego sie da)
Jesli chodzi o chlodzenie to witraki od PII nie beda pasowaly na Celerona
wiec najlepiej popytaj sie o wersje BOX.
Napewno jest taka w sprzedarzy bo taka wlasnie mam ja.

 Czy warto pod podkreconego Celerona kupic mniej markowa
>plyta BX np Biostar za ok 530,- ( Asus czy Abit to ponad 700,- ) ?
>POMOCY !
>Z gory dziekuje ...

Jesli chodzi o plyty to duzo nie wiem.
Jesli kupisz markowa to masz pewnosc dobrego dzialania.
Na innej (tanszej) tez moze wszystko dobrze chodzic.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"