Do ludzi z Lublina

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 16:32:03 MET DST

Witam!
Pisalem ostatnio ze mam problemy z pamieciami EDO i plyta
Soyo. Szukam chetnych do pomocy. Jezeli chcialbys mi pomoc
i masz pamiec EDO 2x16Mb prosze o kontakt.
Chcialem sprawdzic czy moja pamiec dziala u kogos i czy
jego pamiec dziala u mnie.
Jesli pamiec jest dobra, oznaczaloby to ze moja plyta nie lubi
pamieci EDO i chetnie zamienilbym 2x16MB EDO (na gwarancji) na
2x16 FPM (za doplata lub innym "ekwiwalentem").
Zwracam sie z prosba do Was, bo wszyscy znajomi maja DIMMy.
Pozdrawiam
Andrzej andrzejw_at_kki.net.pl