Re: Karty 3D - Jaką kupić

Autor: Michał Dobrowolski (spodek2_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 15:22:14 MET DST

Phenomen napisał(a) w wiadomoœci: <359ec530.1935138_at_news.task.gda.pl>...

>Slyszalem o jakichs problemach z nim /// cos z kompatybilnoscia...
>moze mi je ktos przypomniec? :-)
>
>Dalej nie wiem na co sie zdecydowac...ech
>
>pozdr
>
> Phenomen ...OO+-...
>phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
>|Everything is based on immensity|

IHMO voodoo rzadzi..., teraz zostalo zdetronizowane przez voodoo2, ale to
nie zmienia faktu, ze voodoo to najlepsze czipy, a najlepsza firma ja
wykorzustujaca je w kartach to Diamond ! I nie mówie tak tylko dlatego, ze
mam Monstera 3D (niestety, jedynke, ale i tak rzadzi w porównaniu z
Riva...). Ma lepsza jakosc obrazu i perfekcyjne sterowniki (to domena
Diamonda....). Rivie wypuszczenie sterowników sprawnych moze w 50% zajelo
rok..... No Comments....
Kupowanie Rivy i Monstera 2 nie ma sensu, bo monster duzo lepiej przyspiesza
3D, a wystarczy mo zwykla karta 2D (np tsengET-6000, ewentualnie zwykly
Virge - ja tak mam). Riva w takim wypadku to strata kasy, bo i tak do 2D
uzywam virga, a do 3D potwora. Amen...
Co do mnozenia sie postów, to wina servera tpnetu, i przestancie sie za to
wzajemnie oplwac !!! Wyglada to taz, ze tpnet nie potwierdza przyjecia
wiadomosci, wiec program mysi, ze nie zostala wyslana, a wy, spanikowani,
próbujecie ja wyslac jeszcz raz, sadzac, ze za godzine bedzie lepiej... I
jeszcze raz i jeszcze raz, a te widomosci tam dochodza, tye ze tpnet tego
nie potwierdza, wiec kiedy nastepnym razem wam wyskoczy z bledem, to
poprostu olejcie to i usuncie ta (wbrew pozorom wyslana juz) wiadomosc ze
skrzynki nadawczej.... Amen2....

pozdr.
Michal Dobrowolski