Re: takie same a inne

Autor: Jacek A. Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 15:22:59 MET DST

co

Ja bym jednak nie stawial na sprzet , ale na oprogramowanie.
Przyjdz do goscia ze swoim dyskiem , zabootuj z niego (nie powinno
byc zadny konfliktow bo przeciez bebechy macie prawie takie same)
i wtedy sprawdz jak wszystko dziala. Byc moze on ma jakas bete Windowsa,
lub smietnik na dysku.
Pozdrawiam

--
Jacek Dabrowski