Re: Diamond Viper kontra Monster 1

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 09:40:46 MET DST


Bartek Nagorny wrote:
>
> Dnia 1 Jul 1998 14:24:05 +0200, marset_at_friko3.onet.pl (Mariusz
> Mierzejewski) napisał:
>
> >To VooDoo nie obsługuje w pełni standartu OpenGL, a tylko kilka
> >rozkazów, czyli tzw.miniOpenGL.
>
> Tylko, ze ta niepelna implementacja jest duzo lepsza jakosciowo na
> Voodoo niz na Rivie, ale to juz wina samego czipsetu i oszustw nVidii
> :)

Tak, ale nadaje się tylko do gier bazujących na miniOpenGL - który nie
jest do końca zgodny z prawdziwym OpenGL; to właśnie dlatego szybkie
akceleratory OpenGL nie osiągają takich szybkości w Kwaku jak np. VooDoo
2.
Pozdr

-- 
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl
		"Świat Owczarka Niemieckiego"
		http://friko3.onet.pl/wa/marset


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:24:06 MET DST