Re: Win 98 i połączenie z Inetem - HELP!

Autor: Jacek A. Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 23:58:01 MET DST

Will Smith wrote in message <359E936F.7D57EA77_at_optimus.wroc.pl>...
>Zawsze jak sie lacze przez Dial-Up z WIN 98 Final (nie beta) to zaraz

Podaj nr. relase - final to pojecie wzgledne :))

>mnie wywala i pisze, że niezgodność protokołów i, żebym zmienił
>ustawienia w Network w Panelu Sterowania. A tam mam ustawienia takie jak
>miałem w Win95 czyli karte Dial-Up (MS) i protokół TCP/IP (MS)
>
>Jak mam się łączyć z TP S.A. pod Windowsem 98. Proszę o pomoc.

U siebie mialem to samo, jezeli masz ten sam relase co ja (1708)
to sprobuje sobie przypomniec co zrobic, aby sie laczyly.
BTW: Tak, wiem rel 1708 to nie final tylko jakistam cadidate, tylko ze jak
go instaluje to normalnie prosi o serial (czyli tak jak final)
BTW2: Fajne te nowe seriale - chyba nie do zlamania ;))

Pozdrawiam
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl
UIN 8961484