Re: dosowy sterownik do pioneera 32x

Autor: Dariusz Przybyl (darp_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 20:04:41 MET DST

On Tue, 23 Jun 1998 15:50:51 GMT, glogi0_at_polbox.com (Kamil Glowacki)
wrote:

>Wlasnie! Jak on sie spisuje? Glosny jest? Wygodny?
>Ladny? :-)))

Ja mam sterownik dosowy do pioneera x32 ( nie dostałeś dyskietki ze
sterownikami ?) . Jak ci to przesłać ?.
Spisuje się znakomicie , nie jest głośny a co ważniesze nie rzuca
nim tak jak samsungami podczas rozpędzania , wygodny - jak każdy
cdrom - po prostu wsuwasz płytę z przodu do połowy a resztę wciąga
napęd , ładny - to rzecz gustu z przodu masz otwór osłonięty czarnym
filcem , zieloną diódkę , przyciski eject i play ,gniazdo słuchawek i
regulację głośności.
Dla mnie liczy się głownie funkcjonalność sprzętu a parametry ma
znakomite czas dostępu sredni 70 ms , dość szybka i 100% korekcja
błedów i DAE na szybkości 11x bez słyszalnego jittera.

Pozdrawiam

Darek