Re: Vibra - tu gra tu nie

Autor: Piotr Kamiński (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 23:03:22 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...

>Do odpalanania kart P&P SB16-podobnych

NIEKONIECZNIE CTCM !! Też mam vibrę z radiem, ale - uwaga - nie-PnP.
Do skonfigurowania karty (zworki tylko częściowo) używa się programu
DIAGNOSE.EXE.
Dokładniej: ustawiasz zmienną BLASTER tak jak chcesz, a potem DIAGNOSE /S.
I karta zostaje ustawiona i zainicjalizowana, i gra w DOS. Nawet w sekcji
autoexeca dla windowsa mam takie wywołanie, i nic ono nie przeszkadza
windowsowi. Ja tam do końca ani widzie, ani technologii PnP nie ufam...
Z tego co wiem, opisany sposób działa też na kartach PnP.

Pozdrawiam,
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl lub pkam_at_cc.uni.torun.pl
http://welcome.to/pkam
klucz publiczny PGP na stronie lub finger pkam_at_alf.cc.uni.torun.pl