Re: Karty 3D - Jaką kupić

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 17:29:10 MET DST

Dnia Fri, 03 Jul 1998 21:53:49 GMT, phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen)
napisał:

>A dlaczego wolalbys rive? PRzeciez nic sie nie sumuje nie?

No bo ogolnie taka glupia sytuacja sie porobila, ze nie bardzo
wiadomo, co teraz montowac do 2D ludziom, ktorzy do 3D chca miec
Voodoo X. ET6000 ma zdecydowanie za kiepskiego ramdaca, a przy tym
wcale nie jest jakies straszliwie tanie. ViRGE, Trio64 - starocie, za
kiepskie. Moze od biedy GX2, ale znowu - (wzglednie) drogo!

Do kompow z AGP ja bym ludziom proponowal Matroxa G100 4MB AGP,
zabaweczka ta ma ramdac 220 i kosztuje sobie cos okolo 220zl+VAT.
A do PCI... no wlasnie nie wiem... zostaje tylko jakis mystique (4MB
PCI za 220+VAT, also) albo millenium, albo wlasnie Riva.

Ja akurat mialem prosty wybor, bo kwakam sporadycznie, wiec Voodoo nie
jest mi az tak straszliwie potrzebne. Do pojedynczej sesji przezyje i
Rive. Zas quality obrazu 2D jest bardzo dobre (ramdac 230MHz).

I tyle...

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---