Re: Gravis Ultrasound

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 23:05:36 MET DST

piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk Piotr) writes:

> a jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o cenę takej czwórki?

4MB? Nie jestem bywalcem np. gieldy, ale mysle, ze powinno byc nieco
tansze od samej karty. Ew. mozna wziac 2 kostki (odpowiednie) EDO RAM,
lutownice, plytke uniwersalna, odpowiednie podstawki itp, i samemu
zlutowac - za 40 zl.

> nie wiem, czy dobrze sobie przypominam, ale gdzieś chyba czytałem, że
> naprawdę profesjonalne banki do komercha.

Nie musza byc takie bardzo profesjonalne, wystarczy, ze nie beda razic.

--
Krzysztof Halasa