Re: Szykosc audio z CD-ROM'ow

Autor: Dariusz Przybyl (darp_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 01:42:47 MET DST

On 18 Jun 1998 12:45:27 GMT, "KSi" <___sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl___>
wrote:

>Nic w tym dziwnego.
>Po prostu Samsungi nie trzymają parametrów.
>Kupisz jeden - będzie super, kupisz następny i będzie do niczego.

Dokładnie - kiedyś miałem do nich zaufanie ale obecnie popsuły się
strasznie. Co do zgrywania audio przez nie to wcale nie jest to takie
różowe z niektórymi programami faktycznie całkiem całkiem np
z windaciem x8 a z cd copy już wolniej po za tym jakość dzwięku po
zrzuceniu nie jest zawsze idealna. Polecam Pioniera x32 jest
rewelacyjny - audio zrzuca x11 , jakość dzwieku po zrzuceniu bardzo
dobra i działa ze wszystkimi programami (nawet z disc jugglerem) poza
tym ma bardzo dobry dosowy sterownik ( pozwala się ustawić na jednym
kanale IDE razem z nagrywarą nie niuchając jej ) i ma slot in.
Ma jedną wadę nie zgrywa RW - subkodów ale to da się przeboleć.
Do zgrywania audio zupełnie nie nadaje sie Goldstar x32 nie dość
że robi to bardzo wolno x1, nie działa za dobrze z niektórymi
programami, a jakość dzwieku jest fatalna nawet z synchro.

Pozdrawiam.

Darek