Re: Overclocking P-II 233 na plycie LX + pamieci...

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 00:40:56 MET DST

On Fri, 03 Jul 1998 15:20:35 GMT, phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen)
wrote:

>O jakie karty chodzi? GFX?

Owszem. Sa problemy np. z niektorymi Riva'mi 128 - zwisy, zle
odswiezanie ekranu itp.

> MUSIX ?

Tez - zle dzialaja np. niektore karty z ESS Maestro

>czyli slowem , tamten PIRATES bredzil?

Mozna to i tak ujac :))))))))) W to ze jeden procesor nie chcial
dzialac moge uwierzyc - to ze wieksza ilosc nie dzialala wynika tylko
z ignorancji testujacego i nie ma nic wspolnego z cachem procesora

>pozdr
>
> Phenomen ...OO+-...

Pozdrowienia

Vindex