Re: Komputer sie zawiesza

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 20:05:33 MET DST

Piotrola <rolpiotr_at_box43.gnet.pl> napisał(a) w artykule
<359a9038.2353526_at_news.lublin.pl>...
> Logo biosu sie pokazuje i jeszcze cos tam ale pozniej sie wiesza.nikt
> ze znajomych nie wie co to jest.moze wirus?
> On 29 Jun 1998 23:41:05 +0200, Krzysztof Halasa
> <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
Wiesz co mialem to samo przy problemach z pamiecia (oczywiscie komputera
nie moja ;)). Trzeba bardzo szybko nacisnac DEL (najlepiej trzymac juz od
pojawienia
sie logo biosa), bo potem blokuje sie wszystko i wywolanie biosu nie
dziala.
Pieprzylo sie tak rowniez przy przetaktowaniu procesora. Sprawdz ustawienia

na plycie - jedna glupia zworka i wszystko sie chrzani.
Mam nadzieje ze troszke pomoglem
Andrzej