Re: jaki monitor 17" ???

Autor: Tomasz 'Pilot\ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 15:36:41 MET DST

Wojciech Smagowicz napisał(a) w wiadomości:
<359BB5C8.110E5083_at_cyber.olnet.com.pl>...
> [...]

[cut]

> Z monitorów 17" mogę polecić CTX 17" Futura - kineskop Trinitron
>(pasek 0,25mm) jeżeli nie przeszkadzają 2 poziome paski.
>
>Wojciech Smagowicz
>wojtek_at_cyber.olnet.com.pl
>www.cyber.olnet.com.pl

Popieram! Wprawdzie nie znam tego modelu CTXa, ale pracowałem na kilku
pietnastkach i siedemnastkach tej firmy i zawsze byłem bardzo zadowolony.

Jeśli jednak chcesz wybrać spośród monitorów przez Ciebie wymienionych to
skupiłbym się na Belinei. Nie pracowałem na niej nigdy, ale w firmie gdzie
pracuje mój kumpel mają monitory tej f-my, i on twierdzi, że pracuje się na
nich komfortowo

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl