Re: szukam....

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 10:21:23 MET DST

Waldemar Mielczarek wrote:

> Witam....
> Szukam programiku ktory z programu pocztowego (no dowolnego) wybieral by
> attachowane pliki .doc i zapisywal na dysku do jakiegos katalogu...
> Szykuje mi sie koszmarna robootka...albo znajde taki program albo.......5
> dni i nocy przy kompie....(i to nie przy QUAKE'u) :((((
> POMOZCIE

Polecam Eudora Light. Automatycznie rozkodowywuje atachmenty i umieszcza je w
katalogu attach. Jak sciągniesz poczte z konta Eudorą, to nawet nie czytając
listów masz tam gotowe pliki. Najlepsze jest to, że usuwa zakodowany plik z
treści listu. Może ktoś zna jakiś programik do usuwania attachmentów z plików
skrzynek pocztowych netszkapy?

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski