Re: Re: Szyfrowanie katalogu???

Autor: Kukuła Piotr (kukulap_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 21:06:38 MET DST

On Wed, 01 Jul 1998 08:38:45 GMT, "Michal K." <michalkr_at_2si.com.pl>
wrote:

>Dzieki. Tylko nie o to mi chodzilo.
>Precyzuje.
>
>Katalog jest zabezpieczony haslem.
>Przy dostepie do katalogu jestem pytany o haslo,
>plik przy zapisie/odczycie z katalogu jest w locie
>kompresowany/rozkompresowany.
>
>Albo rozwiazanie z wirtualnym dyskiem,
>ktory jest widziany w systemie, w rzeczywistosci zas,
>jest zakodowanym plikiem.
>
>Znacie cos takiego?
>

>MK

Cześć.
1. Magic Folder xx.xx - program shareware /malutki/ w wersji 30
dniowej /później też chodzi tylko wyświetla stosowny komunikat/ -
ukrywa katalogi przed W95 ale pod warunkiem wczytania w AUTOEXEC.BAT
odpowiedniego pliku /F8 -> wiersz poleceń z potwierdzeniem - i nie ma
ukrytego katalogu ;-(/.
Jest fajny ;-)
Druga sprawa "blokuje" CHKDSK.EXE i nie można zrobić dyskietki
startowej w W95.
Przy deinstalacji "programu" powinieneś mieć MF.KEY /plik wygenerowany
przez MAGIC FOLDER'a na dyskietce - mogą być problemy ze schowanym
katalogiem.

2. SAFE HOUSE 1.08 - też shareware, tworzy "dodatkowy dysk"
zaszyfrowany /jako dysk wyjmowalny/.

3. FOLDER GUARD 4.08 - program 'supcio' :-), też shareware, możesz
katalogi ukryć, zabezpieczyć dostęp hasłem, tylko odczytać. Także i
napędy /dowolne/ mogą mieć ten same atrybuty. Poza tym pozwala na parę
innych zmian.
Niestety u mnie wywala błąd w module FGUARD.VXD i kicha ;-((((( ale
słyszałem, że ludzie tego używają i chodzi /zapewne gdzieś w
konfiguracji programu coś zchrzaniłem/.

4. Rzuć okiem na TUCOWS -> SECURITY jest tam kilka programów.
4. J.w. ale na mirrory WINSITE i simtelnet/win95/security/.

Pozdrówka ;-)

P.S. Do użytkowników FOLDER GUARD'a mam pytanko :
        Co mogłem źle ustawić, że występuje w/w błąd ?

Kukuła Piotr
Kraków