Re: Kupno VOODOO II x 2

Autor: Bolesław Trippner (trippner_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 16:02:55 MET DST

Phenomen wrote in message <359db1da.10168666_at_news.task.gda.pl>...
>W njnowszym gablerze recenzent zauwazyl ze przy dwoch kartach...
>wystepuje jakis nieprzyjemny efekt przy przesuwaniu jakichas tam
>krawedzi (w Quake'u 2) co nie wystepuje w przypadku 1 karty.
Ave!
Mam 2 Monstery II i jakos nie zauwazylem tego efektu u siebie!
Zreszta, dziwne jest ze pierwszym opisie o V2 napisano same
superlatywy, a po miesiacu juz te kilka minusow /nie pamietam czy w
ten 1 opis to bylo 1 V2 czy 2/
Zreszta, na razie nie ma gier wykirzystujacych tryb SLI, ale masz
wyzsza rozdzielczosc!
Pozdrawiam

--
Boleslaw Trippner