prosba o zdiecie komputera

Autor: Bartek (bartek_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 16:24:55 MET DST

Wielokrotnie mi pomogliscie czasami wrecz zaskoczyliscie siła z jaka dziala
zespoł grup dyskusyjnych.
Mam prosbe nietypowa. Potrzebuje tym razem zdiecie jakiegos nowoczesnego
komputera do stworzenia reklamy. Przegladalem rozne dostepne mi gazety ale
nic nie znalazlem. Moze ktos z WAS ma gdzies (najlepiej w formie
elektronicznej) jakis obrazek (duzy). Jesli ktos mialby cos takiego i
troche wolnego czasu to bardzo prosze o przeslanie mi na e'mail

        Wielkie Dzięki !!!

                Pozdrawiam

Bartek Poznaniak
bartek_at_hoth.amu.edu.pl