Re: Problem z Trumpet Winsock 3.0

Autor: Piotr Polley (polley_at_max.com.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 00:14:20 MET DST

--
                         \|/
-----------------oOOo--(^@ @^)--oOOo------------------------------------

#sleep 5
#trace on
#
#
# if ![load $numer]
# if [query $numer "Enter your dial up phone number"]
# save $numer
# end
# end
#
# -------------------------------------------------------------
# Jezeli chcesz dodac dodatkowe numery to nazwij je kolejno jako
# $numer.. i zmien odpowiednio wartosc zmiennej %iloscnumerow
# Nastepnie dodaj (ponizej, w czesci wybierajacej numer) odpowiednie
# linie
#
%iloscnumerow = 5
$numer1 = "0202122"
$numer2 = "0202122"
$numer3 = "0202122"
$numer4 = "0202122"
$numer5 = "0202122"
#
# Spytaj sie o username i haslo
#------------------
# Jezeli nie chcesz aby skrypt pytal sie Ciebie o username
# za kazdym razem odkometuj ponizsze linie i zakomentuj te nastepna.
#------------------
if ![load $username]
  if [username "Podaj nazwe swojego konta"]
    save $username
  end
end
#username "Podaj nazwe swojego konta"
#
#
#------------------
# Jezeli nie chcesz aby skrypt pytal sie Ciebie o haslo
# za kazdym razem odkometuj ponizsze linie i zakomentuj te nastepna.
#------------------
if ![load $password]
  if [password "Podaj haslo "]
    save $password
  end
end
#password "Podaj haslo "
#
# Dalsze parametry
$accesscode = "direct"
$modemsetup = "h0h1"
#$modemsetup = " m1"
$prompt = ">"
$userprompt = "sername:"
$passprompt = "assword:"
$codeprompt = "ode:"
$slipcmd = "slip"
$addrtarg = "Your address is"
$pppcmd = "ppp"

%attempts = 10
#
#
#----------------------------------------------------------
#
# initialize modem
#
output "atzm0+MS=10,0,300,33600"\13
if ! [input 10 OK\n]
  display "Modem nie odpowiada"\n
  abort
end
#
# setup our modem commands
#
output "at"$modemsetup\13
input 10 OK\n
#sleep 5
#
# send phone number
#
%n = 0
repeat
  if %n = %attempts
    display "Nie ma polaczenia mimo wielu prob."\n
    abort
  end
  %i = 1
  repeat
#
# Jezeli dodales dodatkowe numery telefonow u gory, na poczatku skryptu
# dodaj i tutaj odpowiednie komendy (Niestety, Trumpet Winsock nie ma tablic)
    if %i = 1
      $numer = $numer1
    end
    if %i = 2
      $numer = $numer2
    end
    if %i = 3
      $numer = $numer3
    end
    if %i = 4
      $numer = $numer4
    end
    if %i = 5
      $numer = $numer5
    end
    display "Probuje polaczenia z numerem " %i " - " $numer \n
    output "atdp"$numer\13
    %ok = [input 60 CONNECT]
    %i = %i + 1
  until %ok | %i > %iloscnumerow

  %n = %n + 1
until %ok
input 10 \n
#
# wait till it's safe to send because some modem's hang up
# if you transmit during the connection phase
#
wait 30 dcd
#
# now prod the terminal server
#
output \13
#
# wait for the username prompt
#
input 30 $userprompt
output $username\13
#
# and the password
#
input 30 $passprompt
output $password\13
#
# access code
#
#input 30 $codeprompt
#output $accesscode\13
#
# we are now logged in
#
#sleep 1
#output \13
#output $pppcmd\13
#input 30 \n
display \n
display "Zminimalizuj okno (NIE ZAMYKAJ !!!) i juz... "\n
#
#
#
# now we are finished.