Re: Help !! Driver Most Wanted

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 13:19:01 MET DST

>Czy ktoś jest w posiadaniu karty muzycznej Analog Devices AD1816 ??
>Prosze o sterownik pod Windows 95. Pliz Pliz Pliz :)))

 W posiadaniu karty nie jestem, natomiast sterownik pod winde posiadam -
napisz na priv to ponegocjujemy ;) szukałem go długo po sieci, oj szukałem
(odzwyczaiłem się od ftpsearch'ów i archi ale jak trzeba to trzeba ...)

Tak, w ogóle to duch w narodzie ginie - jak altavista nic nie znajdzie to
się poddają .... smutne ale prawdziwe ... no cóż jak ktoś nie zaczynał od
terminali tekstowych to dla niego tylko www istnieje...
Eee rozważania weterana ;) ....

Cooger